mandag 30. juni 2008

Norsk klima.

Joda, mye bra med Norge; vakker natur og man lider ingen alvorlig nød her, vi har det egentlig ganske bra, og er heldige å bo her. Joda.
Men klimaet her gjør at jeg virkelig misliker å bo her!
Kan det ikke være litt mer enten eller?? Det er stort sett overskyet, KANSKJE man får bittelitt sol, men mer sannsynlig at man får litt regn og mer skyer. Og sånn er det egentlig hele året, med unntak av noen bittesmå snøfnugg nå og da om vinteren, eller nesten-sommer i slutten av mai.
Irriterende klima, det erter.
Jeg liker faktisk regn, det er deilig når det virkelig bøtter ned, alt blir vasket og det lukter herlig.
Men jeg ELSKER sol! Og når det har regnet en dag, kan det godt være sol og blå himmel en ukes tid, før det regner skikkelig igjen.
Blæh, hvorfor kan jeg ikke bare få det som jeg vil??!! *trampe hardt med føttene*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar