torsdag 5. juni 2008

Siste salsatrening før sommeren.

Ah, jeg ELSKER å danse... Og salsa er så MEG, utrolig moro og god dans. Også er det så mye herlige mennesker på kurset, vi har det gøy, og det er så bra! Nå har vi gått på kurs i Moss i ett år, helt fra Alexis begynte med kurs der, og mer skal det bli :)
Godt å høre at han skal fortsette å kurse oss igjen til høsten.
Vi kan ikke gi oss nå, for det er jo nå vi begynner å faktisk KUNNE danse salsa, så snart vil vi kunne dra på salsakvelder og danse skjorta av folk hihi...
Må begynne å trene litt mer hjemme, se videoer osv, for å opprettholde det vi har lært gjennom hele sommeren.
AHA, jeg skal jo til spania neste uke, jeg må finne et sted jeg kan danse litt :)

http://youtube.com/results?search_query=alexistyle&search_type=
Alexistyle-videoer, vår supre salsainstruktør :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar