tirsdag 17. juni 2008

Foerste innlegg fra Spania...

Jeg tror jeg har det bra? Har jeg ikke?? Litt saann vet-ikke-helt-sikkert-ting.
Vaeret er fint, jeg har masse tid til aa bare slappe av og ikke gjoere noen verdens ting, men det er litt uvant. Jeg savner Adrian, Qila, huset mitt, alle hjemme og aa ha noe aa gjoere. Ogsaa savner jeg Afshin, selv om jeg er sammen med han halve doegnet. Naa er han paa jobb, og jeg vandrer rundt, maa handle litt mat (og her i gaarden er det jeg som har penga hehe....hm)...

Paa soendag var vi paa motorsykkeltur oppi fjellene, 8 timer, inkludert noen stopp og et par maaltider. Var en veldig fin tur, men ble ganske sliten. Fordi jeg sklir forover paa setet maar han bremser og jeg maa holde igjen paa tanken, saa beina og haandleddene ble helt fucked. Men uansett en fin tur, goey aa ikke bare dra paa smaaturer paa steder jeg har vaert foer, men se litt helt andre steder. Vi skulle egentlig paa baattur samme dagen, men det rakk vi ikke.

I dag ble endelig varmtvannstanken fiksa, har kun hatt kaldtvann siden jeg kom. Brrrr....

Naa skal jeg gaa opp til Mercadoen og handle litt mat!
Hasta luego!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar