mandag 30. juni 2008

Nå er vepsebolet bombardert!

-Og vepsene terrorisert :D

Pappa kom, tenkte pappa'er egentlig kunne gjøre sånne ting for døtrene sine (??), men han er ei skikkelig pyse hehe. Så etter han hadde sprayet littebitt på en meters avstand, med palestinaskjerfet mitt som skaut rundt hodet, tok jeg modig over. Gikk heeeelt inntil, og sprayet så godt jeg kunne og så lenge jeg turte. Pappa løp som en stukken gris hihi...men vepsen ble bare litt forviiiiiret.
Greia var at bolet var inni en sånn lufteventil, nede ved terrassegulvet. Så man måtte vinkle sprayen litt oppover, og det var litt vrient. Men men.
Jeg håper bare at naboen under lukket igjen lufteluka. Jeg var nede og sa ifra, at vi skulle spraye vepsebol med gift og at han måtte stenge luka så han ikke fikk all Radaren inn i stua. Men han er fra Thailand, og jeg tror det eneste han gjorde var å lukke ytterdøra, som ofte står åpen... Vel, ikke mitt problem egentlig da, når han sier ja, og nikket. Men var litt bekymra et sekund, det er jo skikkelig giftige greier.

Anyway! Jeg var super-heltinne-vepsekiller-radarterrorist og sprayet hele radarboksen inn i lufteluka. Og tilslutt, når boksen var tom, virket det som om vepsen ikke ville inn der, de som kom ut, rulla bortover terrassen og døde, og den ekle summingen som er i et STORT vepsebol, sluttet.
Og var ute og kikka nå, en time etterpå, og vi så ikke en eneste veps.

MISSION COMPLETED!!!
Hehe, det var litt morsomt; jeg følte det som om jeg var med i et dataspill. At jeg hadde en oppgave med å kverke vepsebolet. Så sånne target-rundinger når jeg siktet med Radar-boksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar