tirsdag 3. juni 2008

Årets første bad!

Yeah!
Var på Skiphelle med pappa, henta ham i 12-tida, og vi var der et par timer.
Vi to må være noen av de mest pysete folka som finnes; vannet var forholdsvis varmt (18-19 grader), men vi må stå i laaaange tider og hutre oss utover, se etter alle mulige unnskyldinger for ikke å dukke- mye glassmaneter, faretruende nærme krabber, kalde strømmer osv. PYSER.
Og pappa var først, og da "taper" jeg litt hehe...men kom meg under tilslutt jeg og da.

Å bade i sjøen er litt forvirrende. For man liker det jo, det er deilig å avkjøle seg, er pent, osv....men det ER jo også litt ubehagelig, og jeg får litt angst av maneter, krabber og egentlig alt som har med havet å gjøre. Tang er ekkelt.
Nei; jeg liker ikke sjøen så godt, liker bedre ferskvann (store vann, ikke skumle, mørke tjern) eller BASSENG. Evt Middelhavet da, som jeg så absolutt skal bade i om en uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar