fredag 27. juni 2008

God ferie, men reise-deppa?

Spania 9-25 juni og det var både godt og deilig ( ;) ), varmt, behagelig, koselig og avstressende! Akkurat den ferien jeg trengte. Har kost meg masse sammen med Afshin, vi har hatt to veldig fine uker sammen :D
Vært på markeder, som jeg forøvrig er litt lei av, har liksom sett alt...men greit for å handle frukt og grønt da. Vi har kjørt endel motorsykkel, og jeg har kjøpt meg Valentino Rossi-AGV hjelm :D Knallfint design og veldig god...
Shoppa litt klær har jeg også, men bare sånn billigklær da, det holder i massevis for meg det.
Rusla endel, og har spist ganske sunt (med unntak av et par runder med churros mmmmmm...), og jeg har gått ned et par kilo, og stramma opp litt. Også er jeg irriterende brun. Men det forsvinner vel i løpet av et par dager.

Jeg tror det er noe som bør hete reisedepresjon. Den supertriste følelsen man får når man kommer hjem fra en bra ferie, og kanskje savner noen man har besøkt, og hvor man synes alt er så mye bedre enn her hjemme. Så kommer det som et slag et døgn etter man har kommet hjem, hvor trist det egentlig er å være hjemme igjen.
Joda; jeg syns det er godt å være hjemme igjen også, hjemme hos Adrian, Qila, familie og venner og SENGA MI (Afshin trenger myk overmadrass). Men hvis jeg skulle ut og reise igjen ganske snart, at jeg hadde neste reiseplaner klare, så hadde det vært litt enklere.
Det er et strev å prøve å holde på den gode feriefølelsen, roen man har når man er på et sted man virkelig trives.
Jaja.... Jeg får fundere på dette litt senere. Lister osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar