fredag 27. juni 2008

Ting jeg må gjøre, for å ha gode følelser:

Forberede skole i august, noe jeg gleder meg vilt til. Lese litt på fagene, så jeg kommer litt inn i det igjen.

Lese masse bøker, jeg vil lese alle de viktige bøkene gjennom tidene, de som man bare må ha lest.

Spille gitar, lære meg noen få sanger skikkelig, for jeg kan jo spille, har bare ikke giddet å lære meg noen HELE sanger sånn helt ordentlig...
Også synge litt mer, for det liker jeg jo!

Danse mye.

Lære meg spansk, noe jeg har villet i 15 år. Må bli ferdig med det, jeg forstår jo så mye.

Ta livet litt mer med ro. Stresse rolig eller noe. Gjøre det jeg skal, men drite i forventninger og sånt tull. La meg selv få lov til å nyte litt. Og slappe av, kose meg mer.

Være mer sosial, går ut mer (nei, ikke feste, det liker jeg ikke), treffe folk. Leke!

Gå mye turer, trene og holde meg selv ved like, fysisk.

Være tydeligere og mer rett fram, ikke la meg plukke på nesen.

Sitte mindre på pc, men gjøre andre bortkastede ting som å se på tv eller spille playstation hvis jeg absolutt skal kaste bort tid.

Øvelseskjøre mc så mye jeg kan.

Sole meg mer, evt ta solarium, det er så godt å ha litt farge...

Reise mer. Nesten uansett hvor, bare komme meg mer vekk, oppleve andre ting.

Savner hest...kanskje gjøre noe med det etterhvert.

Få meg en ekstrajobb? Må hvertfall prøve å ha så mye inntekt som mulig mens jeg går på skole, så jeg har penger til det jeg vil. Dårlig råd er så ødeleggende...


Vel, det var det jeg kom på i farta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar