tirsdag 1. november 2011

Halloweenparty

Lørdag før samhain hadde vi halloweenparty sammen med naboene (svoger m/forlovede), hos dem. Eller, egentlig kanskje de som hadde fest da, også hjalp jeg litt til med forberedelsene - pynting altså. Ingen av dem vi ba kom liksom, så ..jah. Jeg tror vi lukter vondt hihi...

Jeg har skåret ut tre gresskar, og her er to av dem:




Også var det meg da, med heksekostyme og -sminke. Advarer mot høy grimasefaktor. Og ja, jeg vet jeg kan gjøre meg skikkelig fæl - er lism meninga ^^ :)





Martin var Hugin, og broren hans var Munin (eller var det omvendt..). Han burde hatt svart sminke rundt øya, men pytt sann. Ikke alt man får tid til når man skal legge barn og sånt før man skal på fest :) Uansett - alle hekser har vel ravn?









Passer det ikke bra med lilla clogs??! :)








Strike a pose! (og se ut som en grønn dragartist)











Ehm...ok. That's it. Ble jo mye bilder av meg og oss da, for jeg legger ikke ut bilder av andre på bloggen. Men håper dere likte bildene :D

Syns dere jeg var "fin"?? ;)

5 kommentarer:

  1. hahahah!! driiitkult :D Elsket kostyme ditt!

    SvarSlett
  2. Haha, genialt kostyme! Grimasene gjorde hekselooken epic^^
    Gresskarene var kjempefine! Spesielt det siste der, supersøt!

    SvarSlett
  3. Så kult at dere likte kostymet :D Nesten (!) så jeg har lyst til å gå sånn til vanlig. Kanskje uten det grønne da...men resten er SÅ "meg" hehe. *traller*

    SvarSlett