onsdag 2. november 2011

Dag 17 - bloggutfordring

Høydepunkter og nedturer det siste året

- Dette året har egentlig vært veldig bra, så det har vært mest oppturer. Nedturer?...hm. Neh, jeg kommer ikke på noen. Jo, kanskje at jeg ikke fikk dratt på utstilling med hingsten min. Men det er jo bare en liten filleting... Også måtte jeg selge volvoen min (søt 240), men nedtur...nei, jeg fikk jo penger for den.

Her er hvertfall noen oppturer!:
  • Det er jo straks ett år siden minstemann ble født, og dét var jo en enorm opptur! *smiler lykkelig*
  • Vi flyttet hit vi bor nå, i det lille gule huset på den koselige gården som vi er så glade i <3 Og alt rundt flyttinga er bare topp - eldstemann som begynte på ny og bedre skole, og hvilepulsen som sank 50 hakk hos oss alle.
  • Så flyttet vi hesten vår etter, og det er SÅÅÅÅ utrolig koselig å ha hest der man bor!
  • Vi fikk oss hest nr 2 og det var toppers.
  • Jeg har ridd på begge to, og de er ikke blitt ridd på før - god følelse ja! Samt at jeg har fått til Odin (unghingsten) så utrolig bra, han er en engel ...
  • Bryllupsfest i august!

Kommer fremdeles ikke på noen nedturer det er verdt å prate om.... M.....nei. Men jeg skal si ifra hvis jeg kommer på noe! :)

3 kommentarer:

  1. // haha, hebraisk! Nei, jeg kan ikke hebraisk, men jeg har prøvd å lese på tysk xP Oversettelsesgreiene blir alltid mongo uansett D:

    Fint innlegg forresten :3 Bra å utelukke negative hendelser!

    Digger bakgrunnen i bloggen din forresten :]

    SvarSlett
  2. Catharina: Janei, jeg kan ikke hebraisk jeg heller, men litt moro var det læll :) Tusen takk x2 X)

    SvarSlett