mandag 21. november 2011

Dag 24 - bloggutfordring

Føler jeg henger litt etter med utfordringen min. *prøver å ta igjen*

Favorittfilmen din og hva den handler om

- Jeg vet faktisk ikke om jeg har noen favorittfilm?? Jeg er veldig glad i filmer som Ringenes Herre, Harry Potter og andre fantasy-filmer, men jeg liker så MYE! Og forsåvidt misliker mye også. Er litt enten eller med meg og filmer. Blir som med musikk; jeg liker så mye at det egentlig er lettere å oppgi hvilke sjangre jeg liker. Liker best fantasy og eventyr, skrekk, thrillere og noe drama. Kan være action også, men ikke sånn moderne, tøffinger med skytevåpen og politiske intriger. Kjedelig. Og stort sett liker jeg ikke amerikanske komedier. Men her om dagen så jeg "Brides Maids" og da skrattet jeg høyt hihi... Såh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar