onsdag 7. september 2011

Nytt utseende på bloggen!

Ja, da er det høst da dere! Høsten er min yndlingsårstid. For det er tid for sanking av bær og sopp, tid for høststormer ute, vakre farger, litt behageligere temperaturer, innekos med fyr i ovnen, sofa, pledd, kakao osv... Og selv om jo sommeren er deilig, så syns jeg også den er litt heseblesende. Sommeren er full av dårlig samvittighet - man får jo aldri tid til de tingene man burde ha gjort om sommeren. Når det er varmt BØR man være på stranda, man BØR få litt sol på kroppen, man skulle fiksa i hagen, klippet gress osv....men så orker man kanskje ikke å være ute engang fordi det er foooooor varmt. Også blir det bare tull og tøys. Høsten fjerner alt det der og senker hvilepulsen. Høsten er LUUUUUUN :)

Så derfor ble det nytt design på bloggen. Forandringer er deilig, slik som årstidene skaper nye stemninger ettersom naturen forandrer seg med været. *smiler*

Ellers da? Joda, koser meg fremdeles på gården da - og snart får jeg svoger/svigerinne som naboer (i det andre bolighuset på gården), og det ser jeg (og Martin) frem til! Hestene har det fint, og ja...alt er topp, som det pleier. Vi har hatt bryllupsfest her i august, og sist helg var vi på vikingmarked i Lillestrøm, som jeg tenkte å lage egne innlegg om :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar