søndag 18. september 2011

Bilderas!

Ja, det har vært litt lite bilder fra meg i det siste, så her kommer litt ymse fra i vår/sommer/høst! Veldig ymse altså hehe.

Mine to hester, Jarl og Odin. Også nabokatte.
Min elskede dølahingst ODIN som er 2 år
Jarl, nordlandshest på 6

Dette er dyst - fra middelalderfestivalen *nikker ivrig*


Og ta DEN!!!

Tralalaaaaai!!!
Noe av det vi bedriver tiden med...


Iblant kommer tåka siiiiivende! *liker*
Også elger. Med så lange bein at de må stå på knærne for å gresse.
Disse her fortjente å bli med selv om de lever ved det forrige huset vårt. Og bildet er tatt i fjor vinter...
Sånn ser jeg ut når jeg har vært ute og flyttet hester etter det har blitt mørkt. Jeg er mørkeredd.
Sånn ser jeg ut sånn ellers om dagen.

 
Her på gården trenger man støvler :)



Sånn ser skogen "vår" ut :D

Dette er ...ehm..... "urte"hagen min.

Sopp!


 
Mer sopp :D


Også er jeg så heldig som har en pappa som er både snill og som bor i en hytte som er full av gamle skatter! Pappa er rett og slett en skattejeger :D Og DET liker vi. Her har han tatt med en masse småflasker og krukker. *LIIIIKER!!*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar