torsdag 22. september 2011

Naturlige kreasjoner og gamle skatter

Jeg har som nevnt følt meg usedvanlig kreativ i det siste! Men når man ikke har male-/tegnetalent, og male-/tegnesaker er alt man har av materiell, så blir det stusselig. Eller?? Neida, for det er jo så mye fint ute i naturen :D

Men først en liten skatt. Eller noe å ha skatter i kanskje. Åh, nå ble jeg sulten. Vel, vi hadde altså bryllupsdag på søndag (attende). Og denne kista

 har jeg drevet å pusset på en stund, for å få den til å se gammal og slitt ut (og ikke nymalt), men så har jeg ikke blitt ferdig. Så Martin-min gjorde den ferdig for meg og skrev en søt beskjed inni lokket <3 Som en liten bryllupsdagsgave altså. Glad :D

Så gikk vi ut og jeg plukket dette:

 Bjørk, selje og pil.

 Etter "avblading".
 Hvem skal rake bort dette 'a tro? Hmmm... *lar det ligge foreløpig* :)

Jeg lagde disse:

 


 Og et par til.

 Dette er også en skatt som Martin fant. Han fant forøvrig kista også. Søppel. Gjenbruk <3 Han finner alltid ting han trenger og ønsker seg når han bare tenker hardthardt på det.

Gyngestolen var altså bryllupsdagsgave fra meg til ham.

Jeg: "Ååå, så fin gyngestol, Martin!"
Martin: "Ja, jeg fant'n. Den er til meg fra deg." *smiler*
Jeg: "Ja, er'n ikke fin?? Værsågod, kjære!"
Martin: "Kjempefin, midt i blinken - tusen takk, jenta mi."

Her er en av kransene nesten ferdige og hengt opp. Og nå håper jeg inderlig at disse vitnene til Jehova holder seg unna. *flekker tenner og reiser bust*


Helt ferdig:
(kommer!)

Har dere laget noe fint  det siste? Eller funnet no bra søppel? Og liker dere å få vitner på døra??

3 kommentarer:

  1. Så flink du er! :) Jeg har flettet en ball en gang. Da klarer jeg sikkert å lage krans også. Men hjerte...hm. Fine :D Og gratulerer med bryllupsdag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :D Jeg prøvde meg faktisk på en liten kurv også, men den er ikke ferdig. Blir uansett rar. Jotakk! Det var vår første :D <3

    SvarSlett
  3. SV: Hehe, interessant ;) Og grattis med papirbryllup (enig.. idiotisk navn.. Ihvertfall når 75 år heter noe så kult som ATOMBRYLLUP!)

    SvarSlett