torsdag 29. mai 2008

Tusenfryd i går, JIPPI!


Jeg ELSKER fornøyelsesparker, det å hoppe rundt og virkelig ha lov til å være barn en hel dag. Ikke noe stress om man skjemmer seg ut litt, eller ler vilt og uhemmet av noe så hysterisk som å ha sukkerspinn i hele ansiktet. JEG ELSKER FORNØYELSESPARKER!

Det var (såvidt jeg vet) den første turen til Adrian, og jeg har ikke vært på Tusenfryd på sikkert 10 år, eller kanskje mer.
Vi var der sammen med mamma, onkelen min og bestevenninna mi, Helene.


Først tok Adrian en liten motorsykkel-karusell, det var kult. Så prøvde han radiobiler, det var ikke helt populært og jeg fikk vondt i magen av å se på når han satt der stiv som en stokk og så veldig ukomfortabel ut. Men men.
Så kjørte vi sånn bestefar-bil-ting, med mor, det var koselig. Også tok han og jeg bil-bergogdalbane og drage-bergogdalbane, veldig gøy.
Men virkelig MORO var blekkspruten, den måtte han ta to ganger og han jubla med armene opp "JEEEEE, JESS!!!" og var helt i hundre.
Det var ordentlig godt at han koste seg!

Neste gang skal vi dra tidligere, med mer energi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar