mandag 26. mai 2008

Slapper av, men halssyk.

Lagt Lillegutt, etter å hatt besøk av pappa en liten stund, og har pratet litt med Mannen. Slapper absolutt litt bedre av nå enn tidligere, dog fremdeles bitter.

Bestisa mi har fått seg hybel i Ås, det er såå bra.

Jeg er ikke lenger irritert over å være irritert, men nå plages jeg av en sår hals. Også har jeg prøvd å bare la være å svelge, da det er dét som gjør vondt, men også funnet ut at det er uhyre upraktisk.

Har nå bestemt at live-space'n skal legges ned. Samme med blogg.no-bloggen. Jeg kan jo ikke holde på med mange blogger samtidig, det blir bare tull. Jeg har jo en hjemmeside som jeg må følge opp litt med tur-blogg også, blir jo en heldagsjobb bare det å bloggføre alle mine aktiviteter på flere forskjellige steder utifra TEMA...niks. Ikke at jeg har så fryktelig mye nyheter å komme med, men mye TANKER har jeg.

Hm, te hadde vært godt. te og brødskiver. Eller noe sånt. Sulten.
Også mangler jeg KOS... Pokker ta Mannen, som er et heeeelt annet sted. Forbaska dustefjert.

I morgen skal jeg dra med meg pappan min på tur, han bør....trimmes.
Også skal jeg kikke forsiktig gjennom regningene mine, selv om jeg vet at det bare er deprimerende. Men jeg burde se om det er noen som bør utsettes. Jeg er så utrolig lei av å ha få ubeskrivelig dårlig råd. Sånn at man må se på prisen på brød til og med, billigst mulig, blås i smaken. Liker ikke sånt. Jeg vil kunne kjøpe akkurat det brødet, pålegget og middagen jeg har lyst på uten å se noe på prisen. Liker ikke prislapper i det hele tatt egentlig, for alt er mye dyrere enn det jeg har råd til.

Heldigvis begynner jeg på skolen igjen til høsten, JAAAAAAAAAAAA og da blir det vel LITT bedre råd, og mer mulighet til å få litt mer hjelp kanskje...iom at jeg da faktisk gjør noe mer "fornuftig" enn å gå hjemme med prolaps og være semi-deprimert.

Stemmer; te og brødskiver- tudelu!
*poff*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar