fredag 30. mai 2008

Noen forandrer seg aldri.

Og heldigvis for meg, så er ikke jeg en av de.

En eks ringte meg, og spurte en masse uinteressante ting, svada. Fyren er litt...spesiell, kan man si, så det forundrer meg lite. Men når han da lurer på å komme på besøk i morgen rett etter han har fortalt at han skal få motorsykkel av en eldre mann som gir ham rundt hundre tusen i året i gaver etc., og dere forstår kanskje hva han gjør for disse gavene...blir jeg litt forundret.
Vel, uansett, jeg lurer jo litt på hvorfor han vil besøke meg, men det får jeg ikke noe svar på.
Før han legger på sier han at jeg må sende ham et bilde av meg. Jeg sier nei, og at han må kose seg videre på jobb.
Så får jeg en melding til, om jeg kan sende bilde, gjerne lettkledd. Vet folk egentlig hva respekt, takt og tone osv er??
Jeg sier at han kan glemme det. Hvorfor det, lurer han. Vel, fordi jeg ikke har noe interesse i ham, og at jeg syns det er frekt og respektløst å spørre om noe sånt. Og at jeg ikke er en hore som ham, så det kommer ikke på tale. Eller noe i den duren.
Også ble han så tydelig veldig fornærmet...vel, han ER jo en hore, det var ikke slemt ment, jeg skrev det ikke med masse utropstegn eller noe, helt vanlig... Aiaiai, så nærtagende.

Jeg er glad jeg har forandret meg, men det er litt trist at noen stopper opp og fortsetter i gamle spor, enten det er oppførsel eller upassende yrke.
Hva skjedde med å plukke opp litt manérer og sosiale antenner på veien, så man kan leve opp til det å være en voksen person. Ikke at det er mitt problem egentlig, han sa at vi ikke burde ha mer kontakt, det er jo greit for meg. Men, jeg tenker mitt :)

GOD NATT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar