tirsdag 27. mai 2008

PHP, Adobe, HTML - jeg blir gal.

Jeg har fått meg start-hjemmeside. Men det er ikke så lett å LAGE hjemmesiden, når man ikke har peiling på PHP eller hvordan man skal bruke programmene! Jeg knoter big-time og er både interessert og irritert på samme tid. Jeg har ikke lyst til å gi meg, samtidig som det er dødsvanskelig og disse fjollene som skal forklare dette her og der, skriver på GRESK og det forstår ikke jeg.

Mh.
Jeg har lastet ned siste versjon av Adobe Flash, PHP Designer og holder på å laste ned Dreamweaver.

Har lært hva PHP står for da hvertfall, hva skulle man gjort uten Wikipedia!? Helt avhengig av det, hvordan skal man ellers lære hva ting er?
(PHP er et dynamisk, tolket og løst typet programmeringsspråk hovedsakelig brukt for å utvikle dynamiske nettsider. Altså.)
PHP: Hypertext Preprocessor, et rekursivt akronym.
Akronym er greit, men...rekursivt? (Wikipedia...?) REKURSJON - en måte å definere en funksjon på der funksjonen selv blir anvendt i sin egen definisjon.
Hæ?
Say what?
Dustete at man ikke forstår definisjonen av måten å definere en funksjon. *hyl*
Tina???? Dette er matematikk og informatikk, hjelp.

Egentlig burde jeg legge meg.

1 kommentar:

  1. Hehehe, dette har jeg nettopp kjøpt en 8 in one-bok om... Pluss en ekstra. Så en dag, en dag...

    SvarSlett