mandag 26. mai 2008

Jeg liker å registrere meg.

Dette er vel den ...hm... tredje bloggen jeg lager meg, tror jeg. Blir liksom så lei av den jeg har fra før, også lager jeg meg like så godt en ny en. Litt på samme måte som å begynne på en ny skriveblokk, ah, det er så deilig!
Så nå var det på tide med ny blogg og "blanke ark".

Dropper derimot hele "fortelle om meg selv"-tingen, skriver for min egen del, så da spiller det ingen rolle hva min historie går ut på.

Livet er merkelig. Er det rart det er så mange bitre folk ute i verden. Det eneste vi gjør er å slite og streve og bekymre oss hele tiden, og hva får vi igjen for det? Enda mer slit. Skjønner ikke hva vitsen er, om man noengang kan sette seg ned i sofaen å virkelig være tilfreds med livet sitt. Jeg tviler. Til og med de som har nok i massevis med penger og tilsynelatende har alt de trenger, mangler fremdeles noe. Jeg tror jeg hadde blitt nogenlunde tilfreds om jeg hadde noen millioner.

Har gått tur i skogen i dag, det er jo bra SIKKERT. Ah, skrive mer senere, jeg er så bitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar