tirsdag 27. mai 2008

Forkjøla, både meg og lillegutt.

Ubehagelig er dagens ord. Vondt i halsen og hodet, og unger blir tydeligvis ikke så påvirket av forkjølelse, lego bråker...dundrer i huet!

Akai, jeg har sendt inn svarmail til Ås Videregående, om at jeg takker ja til voksenopplæring fra høsten, i norsk, engelsk, naturfag, samfunnsfag, historie og matematikk. Guri malla, det kommer til å bli et tøft år tror jeg.. Men jeg gleder meg for det. Blir godt å få oppgaver av noen andre enn meg selv. Mission Possible! Jeg tror jeg skal kjøpe meg stresskoffert. Liker det. Matcher brillene mine. Og dressene. Oi, som jeg gleder meg. Blokker, penner og permer, BØKER, herlig.

Også har jeg utsatt noen regninger, sånn at jeg ikke har det hengende over meg, det var godt.
Nå skal det vaskes litt og sånt, digg når man har rent og ryddig hus.

1 kommentar:

  1. Hehe! Jeg bruker en stresskoffertlignende veske *ler* Og jeg elsker å kjøpe skoleutstyr. Vi er skremmende like!

    SvarSlett