søndag 7. september 2008

Oppsummering av bursdagen min 5.9 ! :)

Jøss, jeg hadde faktisk en fantastisk bursdag! Det er ikke vanlig for mitt vedkommende, jeg pleier å hate bursdagene mine. Det er alltid et eller annet som er skikkelig dritt. Men på fredag var alt flott! (Bortsett fra at Afshin, Ylva og Tina skulle vært her, men ting er aldri perfekt heller.)

Jeg fikk klemmer, kaffe og lunch av den supre klassen min på skolen, kafé i fritimen, veldig koselig. :D
Da jeg kom hjem, sto det en nydelig rød rose (med stasj på), konfekt og kort på døra mi... Så romatisk at jeg holdt på å dævve (sånn bortsett fra at den ikke helt var fra riktig person, men...). :);)
Mamma kom samtidig med meg, og hun fikset resten av maten og KAKA. Hun var her forresten i mange timer på torsdag også, og hjalp meg med ting og tang. Jeg rydda og årna meg sjæl, så kom Helene-min for vorse litt med meg.
Folk begynte å komme i 7-tida.
Monika, Ingvild, Anne Marit, Camilla&Kikkan, Erik&Helena og Rita.
Så, vi var til sammen 10 stk og det er egentlig ganske passe (selv om vi manglet 3-4-5...).
Vi spiste Chili Con Carne, snækks og marsipankake, drakk øl og vin, skravla og lo masse.

Takk for en KJEMPEdag og -kveld!! *smiler*
Og takk for gavene, og for hjelpa, de som hjalp hihi..
:D

1 kommentar: