torsdag 11. september 2008

Jeg har så pengetrøbbel....

....at jeg tror jeg snart melder meg ut av greia. Jeg vil ikke være med lenger, jeg sier opp!

- Teite skolen har brukt nesten 3 uker på å sende søknad til Lånekassen, som jeg leverte en uke før skolestart for å være tidlig ute.
- Og nå som Lånekassen endelig har mottatt søknaden (fikk mail om det på mandag eller tirsdag), tar det ENDA 7 uker før jeg får svar på den.

-Jeg har søkt NAV om yrkesrettet attføring, utdanningsstønad og forlenget overgangsstønad, for 8 uker siden, og ikke hørt et PIP før denne uken hvor de sier at de trenger legeerklæring, selv om jeg sendte med kopi av MR-resultater som bekrefter prolapsen min, og da tar det jo ENDA lenger tid!
Og det skulle jo ikke ha så mye å si uansett, for jeg går faktisk på skolen nå. Og en av grunnene til å få disse tingene er jo nettopp at man er under utdanning!

Så nå henger jeg etter med alle typer regninger, en ubetalt husleie og ingen penger til mat, bensin osv.

De eneste inntektene jeg har for tiden er barnebidrag, barnetrygd og bostøtte som tilsammen utgjør ca 3000 kroner, som går til mat.
Eller til strømregning- jeg fikk varsel om stenging av strøm her om dagen. Så jeg har 3 tusen kroner jeg må prioritere. Sulten? Kald?? Hm...

Jeg har ringt NAV og nå faktisk sosialkontoret. Ble jeg noe klokere?? Nei, ikke egentlig, for begge steder måtte ringe meg tilbake i dag eller i morgen.
Men... JEG MÅ HA PENGER NÅ!

Faen, vil de at jeg skal slutte på skolen igjen eller???
Jeg jo det hvis dette tar noe lenger tid, for jeg har en sønn som skal ha mat og tak over hodet.
Jævla forpulte dritt-system........ *griner*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar