mandag 15. september 2008

Dagens galle

Må bare få ut litt dritt.

Nå kom hagl-bygen i hodet mitt (les: DEN o'store nedtur).

FY FAEN, for noe vanvittig mye dritt som skjer om dagen, jeg tror jeg blir gæærn.
Jeg holder seriøst på å virkelig gi opp, skolen osv. Ikke fordi det er for tungt eller vanskelig, men fordi resten av livet mitt raser ned rundt meg og jeg er IKKE ET FJELL!

Økonomien min er skikkelig rævkjørt. Det ramler inn inkasso på inkasso og purringer, regninger jeg ikke har muligheten til å betale. Så jeg risikerer altså å miste leilighet, strøm, internett og telefon. Alt pga. faens jævla dritt-NAV! 3000 kr i måneden, og etter med rundt 30.000....
Hadde dette tatt litt kortere tid og jeg hadde hatt penger, så hadde jeg klart det her, men det blir alt for mye DRITT på en gang!

Så er det Specsavers Finalen på fredag, som jeg må avlyse, jeg har ikke penger til å komme meg til og fra Oslo engang. Og ikke ser jeg spes fin ut heller, med stressekviser og mørke ringer rundt øynene.

Norsktentamen på torsdag, foredrag på mandag, som jeg ikke engang har begynt på, naturfagsprøve på tirsdag om en uke, hvordan i huleste skal jeg greie alt det der med så mye DRITT i tankene??!

Og i tillegg har jeg dårlig samvittighet overfor Adrian, som jeg føler jeg får altfor liten tid til.

Pokker ta, jeg er så rævkjørt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar