søndag 14. september 2008

Nyttig helg

Ikke gjort så mye som jeg hadde planlagt, men som vanlig er jeg litt overambisiøs. Så jeg har hvertfall fått gjort det viktigste- leksene til i morgen, slappet av og sovet ut. Det har jeg.

Men har fremdeles en dag til da :) Så nå blir det rydding, støvsuging og vasking av hus, og så resten av leksene (inkl. lesing til norsk-tentamen på torsdag)...får se hva jeg rekker hehe.
Må jo drikke opp resten av rødvinen også??...nei, ikke resten, skal jo opp 7 i morgen.

Skulle egentlig heller vært og gått tur i skogen med Sara i klassen, med barn og hunder, det hørtes deilig ut...men jeg trenger å starte ukene mine med god samvittighet oppi alt kaoset, så da blir jeg heller hjemme og skrubber dassen min liksom. Najs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar