onsdag 24. september 2008

FY FAEN!!!!

Norske stat :

"Du får ingen støtte gjennom Nav eller Sosialkontoret før du har sluttet på skolen"


HALLOOOOOOOOOOOO, er det noen hjemme????!!!!!

Nå aner jeg virkelig ikke hva jeg gjør. Ligger etter med snart 2 husleier og ca 30 000 i regninger.
Noen som har noen gode råd???

Enten
-slutter jeg på skolen, får meg jobb på Rema.
Eller
-fortsetter jeg på skolen, og må klare meg på studielån osv.

Men UANSETT er jeg fucked, for jeg får ikke studielån før om en måned, og jeg må betale regninger og husleie NÅ. Forbrukslån?

Det her er så sinnsvakt. Jeg tror nesten ikke det er sant.

3 kommentarer:

  1. Mangler ord. har bare stygge stygge stygge ord for dette.

    SvarSlett
  2. Mangler ord. har bare stygge stygge stygge ord for dette.

    SvarSlett
  3. Så du må SLUTTE på skolen for å få hjelp? Vil ikke den norske stat at du skal utdanne deg?

    Kjære vene...


    Tilbudet står.

    SvarSlett