søndag 14. september 2008

Fått gjort MYE i dag!

Jeg har ryddet hele huset, støvsuget og vasket overalt, vasket masse klær og oppvask osv. Flott! Og tidligere i dag gjorde jeg ferdig historieleksen, så jeg har gjort alt jeg skulle til i morgen.
Deilig å være ajour med hus hvertfall når man begynner på en ny uke, da blir det mer ro og orden til lekser og annet.
Sett litt på tv har jeg gjort og, altså fått slappet av LITT også :)

I morgen skulle sosialkontoret ringe meg igjen, så kanskje det blir noe orden på pengerotet også.
Også må jeg få satt igang med foredraget... :S
Og lese til norsk-tentamen og naturfagsprøve...
Og forberede meg til f-ings specsavers finale på fredag. Typisk hvis jeg får mensen rett før også, kvisete og sur. *flirer*
Just my LUCK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar