tirsdag 2. september 2008

God musikk

Dette med musikksmak er "vanskelig" - når man begynner å prate om sjanger.
Folk som spør meg om hva slags musikk jeg liker, får som regel et "alt" tilbake. For jeg liker alle sjangre (minus et par). Det er selvfølgelig noen sjangre og grupper/artister jeg liker bedre enn andre. Men jeg liker generelt så mye forskjellig, variert smak, at det er vanskelig å bestemme seg for hvilken smak jeg har...

Også er det mange som sier at "de liker alt", men som egentlig ikke er så interessert i musikk. Jeg elsker musikk. Det er så ekstremt viktig. For sjelen og følelser osv. Både som kan vekke minner, følelser og som kan få vekk dårlig humør, sinne og annet.
Om dagen har jeg et par house-låter som får det til å svinge skikkelig i meg. Som får meg til å bli glad og funky inni meg :D Og det er jo det som er så flott med musikk. Det kan få deg til å føle deg forelska nesten, hvis du hører på en låt som er skikkelig bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar