tirsdag 1. desember 2009

Irriterende å være uten bil igjen

For jeg har det ikke noe særlig bra uten bil! Jeg kommer meg jo ingen plass, og jeg trenger å komme meg plasser... I dag MÅ jeg f.eks. i stallen, for jeg må ri Lukas, og så kommer det en jente som skal se på stallplass og da må jeg være der.

Men hva blir framkomstmiddelet?
Bein.
Og det er ikke mitt favorittframkomstmiddel.

Spesielt ikke når jeg har prolaps-trøbbel og helst bare ønsker å ligge rett ut på senga! Og joda, det hjelper å gå, til en viss grad, men ikke når det gjør så vondt at man spenner hele kroppen - da kan det faktisk ta lengre tid å bli kvitt det. For tenk, jeg har hatt dette faenskapet noen år. Dessuten skal jeg holde på i stallen (bevege meg) og ri (bevege meg) og gå opp og ned fra beitet x2 (bevege meg). Så hvis jeg må gå begge veier til og fra stallen, så kommer jeg til å være sliten når jeg ANKOMMER stallen og helt utslitt når jeg endelig kommer meg hjem igjen i kveld.

Og siden jeg ikke har bil, er jeg sulten fordi jeg ikke har noe mat og da blir man enda mer sliten. Og jeg burde vært i butikken og handla.

Og en siste ting (særlig) så burde jeg bruke mer tid på å lese til eksamen enn å forflytte kroppen min i sneglefart fra A til B og CDGRTJTUYRE og fra B til A igjen. Bortkastet tid og energi. For jeg kommer til å bruke MYE tid og masse energi på dette fjaset.

Har noen en bil til overs??? *knurrer lavt og truende*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar