onsdag 9. desember 2009

Ekstremt søvnbehov...

Ja, det er faktisk et problem det og. Og selv syns jeg det er et større problem enn å lide av søvnmangel. For når man MÅ sove så mye som jeg gjør, så får man ikke gjort noenting. Jeg klarer rett og slett ikke å motstå fristelsen av å sove en times tid (som stort sett blir flere timer fordi jeg ignorerer vekkeklokka og sovner igjen) etter jeg har spist frokost og levert Adrian osv.

Det er så irriterende! Jeg tror jeg må begynne å legge meg kl 9. Ja, det skal jeg prøve på i kveld. Vi legger oss vanligvis ikke så fryktelig sent, men. Kan jo hende at Martin vil synes det er litt kjedelig da, men han trenger mer søvn han og...han jobber som en helt om dagen og er jo helt utslitt stakkar. Flinke mannen min...

Kl. 21. Jepp. Leggetidseksperiment.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar