lørdag 15. november 2008

På tide med en oppdatering kanskje?

Ja, man kommer i bloggeperioder og ikke-bloggeperioder.
Nå må jeg bare fortelle om at det teite som har skjedd i det siste! Ting blir ØDELAGT, på en eller annen måte for tida.

Bilen.
Tv'en.
Mobilen.
Brillene.
Pc-skjermen.

Holder det ikke da da?? Stoooooooopp! Vil ikke mer sånt nå...

Jeg har hvertfall fått studielån da, så jeg har hvertfall penger til å fikse mesteparten...men uansett da.

Ellers er jeg travel (og flink!) med skolen, ikke tid til stort mer enn det. Er vel kanskje derfor jeg ikke har skrevet noe særlig i det siste, for det har ikke vært stort å skrive om. Fremdeles glad i den samme mannen osv blablabla.

Jeg var hos optiker i dag, for å bestille nye briller. DYRT! Og synet mitt har blitt enda dårligere, herregud, det må stoppe opp snart...! Nå har jeg -8.50 - det er jo bare horribelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar