torsdag 27. november 2008

Skikkelig mandig forkjølelse

Ja, jeg har sånn forkjølelse som kun menn får. Sånn som er verdens værste. Det er faktisk skikkelig ille altså. Men sånn egentlig så er jeg på bedringens vei, så jeg skal ikke klage noe mer enn det. Er jo ikke mann heller.

Gikk glipp av engelsk heldagssprøve på onsdag, så i dag har jeg vært hos legen og fått sykemelding slik at jeg kan få tatt prøven senere. Ordentlig dustete å bli syk akkurat nå, midt i heldagsprøve-jaget. Men men. Er jo egentlig fint å slippe å være syk i jula også.

Ellers er ting som de pleier. Står på på skolen, og det går greit. Bortsett fra et varsel i historie, pga fravær. Skal jo så lite til når vi har så få timer, så jeg må se an den litt. Er godt å tenke på at jeg KAN ta et par fag på nytt igjen neste år hvis noe ikke går som det skal.

Har fått tatt EU-kontrollen da, stakkars vesle Volvo'n min er syk. Han trenger nye bremseskiver, nye støtdempere pluss noe annet småtteri. Jeg tror han skal hete Scrappy.
Og pga endel uforutsette utgifter (...), så må jeg mekke selv. Hurra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar