søndag 30. november 2008

Fyllemoro, rare hunder, vannkopper, wienerbrød i senga og bilmekking.

Hahahaha, jada; jeg våknet i morges med et gammalt WIENERBRØD (og dets tilhørende smuler) ved siden av meg i senga! Sprøtt da? Og jeg satt ikke og spiste i senga i natt, for det VAR i søpla. Jada. Jeg har ligget og rullet meg på gammel mat-søppel. HERLIG. Takk skarru faen meg ha Mickey!! Haha! Altså den herlige, sjarmerende hunden til verdens beste Ylva som har vært på raid i søpla og lagt fra seg et wienerbrød i senga mi :) Bikkja er jo så søt og morsom at det bare var søtt....sånn sett bortifra at det også var litt (!) ekkelt. *flirer*

Og så skal det sies at grunnen til at jeg ikke la merke til dette da jeg la meg, var at jeg var overstadig beruset :) Var ute med Ylva i går, og det var knallgøy :D Var på Reenskaug og drakk vel kanskje LITT vel mye. Men rakkern heller, jeg har ikke vært skikkelig moro-full på hvertfall et år. Så det var moro å virkelig slå ut håret!

Så jeg var noe redusert i morges, da onkelen min kom for å hjelpe meg med å mekke bil ;) Vi har holdt på i heeeeele dag, og det eneste vi egentlig har gjort er å ta av bremseskivene på bakakslingen. Pokkerns herk. Men men...da har vi hvertfall begynt :) Og det er jo gøy å få det til, selv om det er plundrete.

Og som om ikke det var nok, så startet ikke bilen til onkelen min da han skulle dra (bmw ikke sant)... Og det funka ikke med startkabler og den pakka der, av en eller annen grunn. Men jeg og mamma fikk dytta den i gang da... Men da var det godt å komme inn etterpå, kald og sliten.

Adrian kom hjem litt etter det, vært på hyttetur med pappa'n sin. Og lille snupsen min har fått vannkopper han. Vesle gullet. Så da blir det sykedager på ham :( Dumt da. Og upraktisk for meg, for da må jo pappa være barnevakt.
Nå ligger'n inne i senga mi og sover søtt hvertfall, godt å ha han hjemme igjen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar