tirsdag 18. november 2008

Okay computer!

Haha, det var vært så mye surr i det siste. Faktisk så mye idioti og klønerier at jeg må le! :D

Som sagt har ting drevet og gått i stykker. Så jeg må fikse ting og tang.
Brillene er bestilt, og det ordner seg. Selv om betaling av disse, som er fullstendig unødvendig i utgangspunktet, er JÆVLI bittert og går utover andre ting, som julegaver - takk skarru faen meg ha.
Pc-skjermen var helt i orden, det var bare kontakten i pc som hadde løsnet og gjemt seg inne i pc og jeg prøvde feil inngang, som ikke virket. Så det løste seg også.
Tv'en er fremdeles kaputt, men jeg får bare finne en brukt en på Finn.
Bilen må jo fikses da....det tar sin tid. Men det ordner seg sikkert det også. Får bare håpe at hele brille-tullet ikke vipper hele regnestykket mitt her, for da forblir jeg uten bil. Takk igjen, isåfall.
Telefon er fiksa, trenger bare folks telefonnumre :)

Også er det krangling med naboene. Som er helt ....blæh. Men det ordner seg visst også, for de skulle visstnok flytte ut i slutten av desember. Håper de skal feire jula i Tyskland/Estland whatever.
Også brille-tullet da. Som gjør at jeg føler meg så sviktet, misforstått og skremt. Og blakk. Og vantro. Og bitter. Mister jo tiltroen til folk, og det er utrolig synd. Så takk IGJEN, for den.

MEN!!! -> Nå snur jeg på flisa og blir strålende positiv :D

Til tross for ødeleggelser, krangling, urettferd og svik, har jeg det veldig bra! :) Jeg vil ikke at dere som leser denne bloggen tror at jeg kun har det vondt. Det er bare det at det er lettere å sette seg her og lire av seg litt edder og galle når noe går på tverke, enn når alt er fryd og gammen.
Jeg har det kjempebra på skolen, stortrives i vår fantastiske klasse og får fremdeles bra resultater - eks: JEG fikk 5+ og 6- på en todelt MATTEprøve! Utrolig, men sant :D
Jeg har det bra hjemme, Adrian har det strålende. Er glad i en mann jeg ikke har og kanskje aldri vil får, men det er egentlig greit om dagen det også, for det er ikke no DRAMA nå, det er rolig og stille og det er godt...
Ellers...? Det er ikke noe ellers, jeg har ikke tid til ellers. :) Men jeg har det bra! Og selv om jeg har mistet et vennskap, har jeg flere igjen, som jeg bare må pleie bedre. Og nå som enkelte har kommet seg hjem fra Kongsvinger, er jo dét litt enklere ;)

*smiler*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar