mandag 8. februar 2010

Notorisk B-menneske

Ja, det er jeg. Og det er fryktelig plagsomt skal jeg si dere. For selv om vanlige folk kommer seg avgårde på jobb i 7 tida eller tidligere og folk flest vel begynner på jobb kl. 8, så er ikke jeg laga sånn... Da må jeg legge meg kl. 21 kvelden før, og det går jo heller ikke. For jo; jeg trenger sånn ca. 9 timer søvn. Minst 8. Ellers fungerer jeg ikke, jeg blir gretten, ukonsentrert og deppa. Men så liker jeg jo kveldene best, for da er det mørkt ute og Martin er hjemme. Dessuten er det klin umulig å legge seg så tidlig, da blir man bare liggende og stirre. Og bite sammen tenna.

Greia er at på mandager er det økologiforelesning kl. 8. Det er for meg en svær umulighet, hvertfall foreløpig, selv om jeg har veldig lyst. Og jeg jobber med saken. Syns det er tidlig nok å stå opp 9, for å få Adrian i barnehagen før 10. Jeg prøver ikke å være vrien! Ugg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar