torsdag 18. februar 2010

Bakteriell bronkitt + astma = pustebesvær (!)

Natt til i går var værst - jeg vurderte faktisk selv å ringe ambulanse. For når man får bronkitt og en astma ligger under og koser seg er det IKKE lett å puste. Men heldigvis fikk Martin pressa meg til å gå til legen i går, og jeg fikk antibiotika, kortisontabletter og mer astmamedisin. Så nå er jeg heldigvis bedre. Men jeg har så lyst til å dra i stallen, men jeg må se an litt om jeg bør. Kald, fuktig og støvete luft ned i lungene er kanskje ikke det mest gunstige.

Heldigvis har jeg en Mann som vet å ta vare på kvinnen sin. Så han hjelper meg, henter og bringer Adrian i barnehagen, og ja til og med møkker utegangen i stallen for meg (som er min på tirsdager) og koser med Lukas. Det er godt det, å ha en slik Mann.

Nå skal jeg gå og legge meg igjen, for jeg er høyst underernært på ordentlig søvn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar