onsdag 10. februar 2010

Noen tanker på morrakvisten (kvist??)

  • Jeg kan ikke fordra folk som ikke ser meg i øynene (bare ALLE andre veier) når de/jeg hilser eller hvis en av oss sier noe.
  • Jeg elsker å høre vårfugler ute - det gjør meg så glad!
  • Jeg er utrolig glad jeg flytta Lukas til Røed, for vi trives så utrolig godt og hadde en perfekt dag i stallen i går.
  • Jeg har verden mest tilfredsstillende mann som jeg har lyst til å skryte uhemmet av (på alle måter, men spesielt én, men jeg skal ikke "go there" siden pappa'n min leser bloggen min). Iiiik!
  • Jeg har det egentlig veldig bra.
  • Jeg syns det er teit med folk som skryter av at de er bifile. Da er de mest sannsynlig ikke det.
  • Lurer på hva jeg skal gjøre i dag? Hm... Lese økologi og foretaksøkonomi (og kanskje litt matte?), være i stallen litt, gå på ski med familien min og... jepp. Eh, så nå skal jeg spise frokost - det "hender" vi har litt dårlig tid på morraKVISTEN fordi jeg er slikt et murmeldyr (og mannen min okkuperer nattesøvnen). Blablabla. GOD MORGEN! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar