onsdag 29. oktober 2008

Å herregud...

Jeg savner ham så fryktelig. Æsj. Ja, visstnok ufrivillig singel igjen. Komplisert. Og ikke spør.
Men fy f..n så vondt savn gjør. Jeg har jo kjent på det et par år, men nå er det null kontakt og det gjør vondt som fy. Men det er ikke noe annet å gjøre enn å bare håpe at det værste gir seg etterhvert...og så får vi se hva som skjer på nyåret. Men åh....au.

Jeg fikk 5+ og 6- på siste matteprøve forresten...bare så det er sagt.

Og i natt har det snødd. Første snøen. Ca. 8 cm? Koselig hvertfall. Pent med rim på trærne. Men jeg låner jo bilen til pappa, og den er det ikke vinterdekk på, så jeg kommer meg ikke noe sted før de er skifta.... Så Adrian og jeg har innekosedag, med film, godteri, kakao og fyr på peisen. Får se om vi får kommet oss på barnehage/skole etterpå, onkelen min skulle skifte dekkene. Har bare 3 timer norsk i dag heldigvis (selv om jeg absolutt skulle vært på dem)...

Guri malla. Jeg blir...gal av lengsel...
Gal av lengsel, gal av å savne deg. Gal av å vente, og av å tenke på deg. Jeg blir gal av det å tenke på at jeg bare tenker at jeg savner deg, og apropos så håper jeg at du tenker at du savner meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar