torsdag 2. oktober 2008

Er det ikke det ene, så er det det andre

Livet er nok bare ment til å være ruskende komplisert til enhver tid.
Nå har jeg fått ordnet opp i økonomien min hvertfall!! Endelig! :D Og det har lettet utrolig mye, nå fungerer ting, og jeg slipper å gå rundt og være redd hele tida.
Men livet skal liksom ikke være enkelt og ukomplisert for det. Neiiida. Men heldigvis er det ikke på langt nær så nervepirrende som å ha dårlig råd.
Så jeg klarer meg fint :)

Vært et par dager uten nett altså. Pga ubetalt regning som jeg betalte, og NextGentels ROT. Men nå er det i orden og jeg har riktig pris.

Ellers?... Har begynt å trene såvidt igjen. Men i dag tok jeg fri, for jeg er monsterstøl. Over alt. I alle muskelgrupper. Dere skulle sett hvordan jeg går hihi...
Gjort endel lekser har jeg. Kunne ha gjort det litt fortere, men jeg orker ikke å stresse nå som jeg har ferie. Prøver jo tross av å koble av litt også. :)
Hm... Ja, that's it egentlig :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar