lørdag 7. februar 2009

Jeg er sååååå forelska! :D

Herlighet...jeg har nesten ikke ord for hvor fint jeg har det om dagen. Har funnet en sånn drømmeperson... Er beyond forelska egentlig - det er noe mer ved det. Spesielt, magisk og sjeldent... Har aldri følt sånn før, og det er både fantastisk og skremmende på samme tid. Jeg faller så fort, at hvis jeg ramler på veien, kommer jeg til å slå meg hardt. Men jeg kan ikke bremse heller, verken kan eller vil. Jeg må bare la meg flyte med og nyte... Det brenner på huden min når han tar på meg, det gnistrer i hodet mitt når han kysser meg og han får meg til å skjelve bare ved et blikk.

Sukk... Jeg har funnet den flotteste, snilleste, vakreste og nydeligste mannen... Er så heldig, for dette er definitivt det alle drømmer om, men sjelden finner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar