torsdag 19. februar 2009

En slapp, men BRA dag

I dag har jeg vel igrunn ikke gjort noenting annet enn å kose meg sammen med/med/på Martin :) Jo, jeg har vaska/bretta litt klær mens han duppet av litt på sofaen, dumme medisinen sin. Hatt litt ubehag i ryggen, pga snømåkingen, men stølhet fører som regel til noe bra - i form av muskler og litt forbrent fett.

Ah, apropos brent hihi...; jeg skulle varme litt mat til oss i stad, men skrudde visst på feil plate på ovnen haha. Og på den plata lå det en pakke med hvitløksbaguetter. I pakken sin. Som svidde seg fast i plata og holdt på å ta fyr (SVARTE baguetter ja). NAJS! Var pittelitt røykfyllt på kjøkkenet da gitt. Men det er sånt som skjer når man er i kjærlighetståke, som kan sammenlignes med ammetåke.

Må bare bable litt mer om Martin jeg. *smiler* Jeg har aldri vært borti en mer perfekt match jeg, som oss to. Jeg kan faktisk strekke meg så langt som å si at Martin er perfekt, ikke bare for meg, men som menneske. Ordentlig flink til å være menneske altså! ;) Han er fullstendig NYDELIG å se på, han er smart, flink, morsom, HEIT, veldig snill og tenker veldig likt som meg om det meste. Vi er helt på samme planet! :) Han er faktisk så perfekt sammensatt at det nesten er skummelt. Skummelt som i at det kunne vært for godt til å være sant. Han er både søt og Mannetøff - romantisk, lidenskaplig og like harry som meg (nesten) - skrullete, morsom og seriøs og dyp... Vi har samme humoren og tenker de samme tankene - samtidig...og vi er rett og slett bare helt fantastiske sammen, vi to. :D

Også må jeg bare legge til at jeg har det veldig bra om dagen. Har jeg sagt det før kanskje? Jaja. Men jeg har ETT eneste negativt moment i livet mitt om dagen (bortsett fra praktiske ting som at jeg ikke har bil etc), og det er andre folk som er negative. Det er flere personer rundt meg, enten jeg kjenner de eller hører om de, som er så utrolig negative. Sure kommentarer, surmuling og syting - HAT.
Et eksempel på dette: folk som ikke takler at andre mennesker smiler og er lykkelige, men reagerer surt på det, som om det er plagsomt at andre har det bra? Jeg ser på det som at de er bitre, misunnelige personer som (kanskje underbevisst) ønsker at alle rundt dem skal ha det akkurat like miserabelt som dem selv - noe som er vanvittig dårlig. Spesielt hvis det er snakk om folk som liksom skal bry seg, og som virkelig ikke klarer å unne andre lykke. Råttent og skikkelig tåpelig - snakk om dårlig selvinnsikt og mangel på empati. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne overføre litt av min lykke over på enkelte, slik at andre kan se at det faktisk er veldig givende å se positivt på ting. Blablabla.

Jeg er fylt med kjærlighet, godhet og lykke, la det smitte
De lider en selvvalgt pine med hat og vrede, la de slippe...

Jeg skal faktisk gå ut og måke litt SNØ jeg.
Tudelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar