onsdag 18. februar 2009

En liten oppdatering er kanskje på sin plass?

Eller? Mjau.
Jeg er så utrolig lykkelig om dagen! Jeg er helt ubeskrivelig forelska og glad i kjærstn min, og alt ellers er bare BRA! Ligger litt etter på skolen fordi Adrian har vært syk, men ikke for mye til at det skal ha veldig mye å si. Jeg har nok penger så jeg klarer meg om dagen, og det har jo vært et stort problem - særlig i fjor høst.

Adrian har vært syk et par uker, en ganske sjelden sykdom som kommer av en feil eller noe i immunforsvaret, som gir infeksjon i blodårene i beina spesielt (vaskulitt) og endel ubehag.... Henoch-Schønleins Purpura....faktisk. Og fordi det ikke finnes noen behandling mot dette, som stort sett ikke er farlig, men kan være litt skadelig for lever og nyrer, har han kun fått Ibux. Men dette har han reagert ganske dårlig på, så han har kastet opp endel og vært rimelig dårlig. Går bra med han nå altså. Selv om jeg syns det var ganske skummelt å dra på Lørenskog med en veldig syk gutt, med store smerter i beina, midt på natta... Glad det ikke var noe mer alvorlig. Og godt at han er frisk igjen.

Nå sitter jeg i stua og hører på Apocalyptica mens Martin ligger og dupper ved siden av meg. Nydelig når han sover og han, selv om han sove-bråker bittelitt ;)

I morgen drar Adrian på hytta med farmor'n sin. Da har jeg HELT fri til søndag....vinterferie jeg hihi :)

Nei, nå skal jeg prøve å få liv i duppen, trenger en suss! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar