lørdag 2. juli 2011

Frp-kommentatorer på diverse nettaviser

Herrejemmeni - jeg blir helt rystet iblant over hvor mange dumme, fordomsfulle, generaliserende og onde høyreekstreme kjøtthuer det finnes! Dvs som det virker som finnes. For det er det inntrykket jeg får når jeg leser kommentarene på feks Dagbladet. Syter og klager om at vi har kommunistregjering, for mye innvandrere, dårlig rettssystem osv osv... Skremmende!!! Vi har det jo faktisk veldig godt i Norge da?? Norge og Canada ble for et par år tilbake kåret til verdens beste land å bo i! Jeg føler det så trygt å bo her, kunne ikke bodd noe annet sted... Jeg gidder ikke å gå inn på de forskjellige temaene, det blir bare for dumt... Ta med dere skrukka Siv Jensen og kjøp dere time-share på Gran Canaria. Gah. IQ er en fin bil!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar