torsdag 10. juni 2010

Diverse

Menn som hopper av tog i fart fortjener ikke sak i Dagbladet uansett skader.

Jeg har verdens herligste mann, som får meg til å føle meg som verdens flotteste jente selv om jeg føler meg som en middels stor elefant.

Sønnen min er ubeskrivelig fantastisk.

Vi har for store strømregninger - større enn det som virker riktig.

For vi har dårlig råd - igjen.

Jeg er glad i lillegutt i magen, han sparker tilbake når jeg dytter forsiktig på'n. Kult å kommunisere med innvendig person!

Trenger småbruk - for jeg vil ha hesten min inntil meg. Og ha en hage jeg kan stelle - som er min egen.

Jeg savner hesten min - ser ham for sjelden... Han koser seg på beite, men jeg savner'n! Ser ham på søndag da...

Bilen min har et par ting til (som vanlig) som må fikses, for enda en ny eu-kontroll. Festlig.

Venner er oppskrytt. Derfor har jeg bare én (Helenemor) - utenom familie. Familien min er tross alt de beste vennene jeg har.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar