torsdag 25. mars 2010

Abort er ikke noe jeg trenger å blir advart mot eller høre om!

Åh, jeg blir så irritert over at enkelte ikke bare kan nøye seg med en enkel gratulasjon og tegn på at man er glad på mine vegne, men også er nødt til å enten advare mot ting og tang så jeg ikke aborterer eller fortelle om sin egen spontanabort! Hva i helvete liksom??
1: Jeg er fullt klar over "farene" i et svangerskap - jeg har faktisk vært gravid før og har ikke helt gjennomtrekk i skallen heller. Dvs at jeg ER forsiktig - selvfølgelig! Men jeg er verken hysterisk eller i utgangspunktet redd for å abortere, men når jeg hører ordet "abort" daglig, så gjør det meg naturligvis litt skvetten...
2: Burde ikke de fleste skjønne at dette ikke et ålreit tema å ta opp? Hvorfor må folk pirke borti dette når alt er i orden med meg, som faktisk ER gravid, og på ingen måte regner med at dette kommer til å gå dårlig?? Jeg er frisk, jeg lider ikke av en sykdom, og slutt å putt ABORT inn i hodet mitt hele tida!

Ja, jeg er litt moody, naturligvis. Men regner med de fleste forstår dette eller??

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Det er virkelig den mest åndsvake, barnslige og urelevante komentaren jeg har sett i manns minne...

    All honør til deg Eva, som kan heve deg over sånn idioti...

    SvarSlett
  3. Tusen takk du. Vil ikke synke ned på samme nivå og får derfor bare børste det av meg. Vet hvem det er og at det bare er sprøyt, så det gjør det ganske enkelt, heldivis.

    SvarSlett