fredag 22. mai 2009

Oppdatering.

Jeg har det fremdeles veldig bra, det skal sies. Er utrolig lykkelig med den lille familien min, og har mye å se fram til framover.
Snart ferdig med voksenoppløring på vgs og går ut med relativt gode karakterer, selv om det har sklidd ut bittelitt etter jul pga arbeidsmengde og energinivå. Så det skal bli ubeskrivelig godt med sommerferie (11. eller 15. juni), for jeg er sinnsykt sliten... Så denne sommeren kommer til å bli helt fabelaktig! :)
Martin og jeg skal gifte oss, antakeligvis neste sommer hvis planlegging og alt som skal fikses går som det skal. Vi gleder oss stort!
Til høsten kommer vi også til å kjøpe oss hest, og det blir veldig koselig. Savner veldig både å drive med hest, og å ha min egen. Så jeg følger nøye med om dagen, for å finne den rette hesten til rett pris. Leter etter en rolig og ukomplisert kaldblodsvallak eller døl som er 5-10 år, ridehest (ordentlig ridd så den kan det grunnleggende hvertfall, helst mer) og ikke travtrent. Pris rundt 20.000. Si ifra hvis noen vet om noe!

4 kommentarer:

  1. Damn! Det er jo helt ekstremt da! Men bra at dere begynner å leve normalt :) Det er litt for drøyt at man skal måtte liste seg rundt i sitt eget hjem.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett