mandag 16. mars 2009

Nå trenger jeg å ventilere, før jeg koker over!

Jeg er så møkka lei samfunnet vi lever i, folk (bortsett fra de nærmeste og de som har sunt vett!) og all dritten! Ja, nå er det jaggu min tur til å være negativ, faen ta at man skal være nødt til å bli påvirket av andres negativitet - det er ordentlig ukult! Jeg har det så flott om dagen, og da et det jaggu bittert å bli dratt ned på lavt gjørme-nivå.

Jeg vil ha et lite småbruk LAAAAAANGT inni svarte skauen, med Adrian, Martin, Qila, Kjell-Elvis, Kasper og to ukjøpte hester. LAAAAAAAANGT fra folk, og hemmelig for alle bortsett fra gode venner og familie som kan holde tett om hvor vi er. Lettere anarkistiske tanker i dag, faen ta samfunnets kontroll og saueflokk-oppførsel. Det er jo faen meg klin umulig å bare være MENNESKE, uten å være nødt til å følge alle de dustete og bedritne normene.

Fortsettelse følger etter Helena-visitt. Trenger konversasjon med et normalt menneske, før jeg tørner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar